Wednesday 16 August 2017

Forex Trading Rätters In Malaysia Universitets


Forex, CFD och Gold. High Risk Investment Warning Handel med utländsk valuta och eller kontrakter för skillnad på marginal medför en hög risk och kan inte vara lämplig för alla investerare. Det finns möjlighet att uppnå en förlust som överstiger dina deponerade medel Och därför bör du inte spekulera med kapital som du inte har råd att förlora Innan du beslutar att handla med de produkter som erbjuds av FXCM bör du noga överväga dina mål, ekonomiska situation, behov och erfarenhetsnivå. Du bör vara medveten om alla risker som är förknippade med handel På marginal FXCM ger generell rådgivning som inte tar hänsyn till dina mål, ekonomiska situation eller behov. Innehållet på denna webbplats får inte tolkas som personlig rådgivning. FXCM rekommenderar dig att söka råd från en separat finansiell rådgivare. Klicka här för att läsa full riskvarning. FXCM Markets är inte föremål för tillsynsregler som reglerar andra FXCM-enheter, vilket inkluderar men är inte begränsat till Fina Ncial Conduct Authority och Australien Securities and Investment Commission FXCM Markets är inte avsedd att användas av invånare i USA, Kanada, Europeiska unionen, Japan, Hongkong eller Australien. FXCM Markets är engagerad i att upprätthålla de högsta standarderna för etiskt beteende och Professionalism samt hög tillit och förtroende, som alla är pelare i FXCMs företagskultur. FXCM har fått ett rykte för rättvisa, ärlighet och integritet och anser att detta är vår mest värdefulla företagstillgång. Vi känner igen att vårt rykte Hänger ihop med våra anställdas vidhäftning till de högsta standarderna för etiskt beteende och professionalism vid utförandet av sina uppgifter, utan vilka vår historia av prestationer inte skulle ha varit möjlig. För mer information kontakta oss. Copyright 2017 Forex Capital Markets Alla rättigheter förbehållna. Din webbläsare är föråldrad. Modul 1 - Forex Industry. In denna enhet kommer vi att förklara Forex Industry och hur Den verkar inklusive de viktigaste marknadsaktörerna och viktiga marknadssessioner Vi kommer att dela med dig de stora valutapar som handlas och hur de mäts i Pips Du kommer också att lära dig att vinst både på en stigande eller fallande marknad, samt hur man Tolka ett valutakarta .- De primära och sekundära marknadsaktörerna Marknadsförordning Viktiga handelstimmar Användning av hävstångsmarginal Förstå pippipetter Funktionen hos en mäklare och spridningen. Modul 2 - Analysmetoder. Under det här avsnittet kommer vi att visa dig de olika Analys Metoder som används av finansiella handlare, inklusive grundläggande och teknisk analys Du kommer att bli lärd om nyckelbegreppet Support Resistance och hur det används när du identifierar diagrammönster i reala marknadsförhållanden. Slutligen presenterar vi de fyra tekniska indikatorerna som används på Alpha Trading Floor och Hur man tolkar dem på ett valutakarta .- Förstå vikten av grundläggande och teknisk analys Den karakteristiska S och relevans för diagrammönster Tekniska indikatorer som används av professionella analytiker och handlare Så här identifierar du nya trender Konceptet med Fibonacci-indikatorn Hur man tolkar marknadens känsla Hur man identifierar övervärderade och undervärderade marknader Processen att kombinera flera analystekniker för att uppnå en högre sannolikhet. Modul 3 - Handelsstrategier. I denna enhet delar vi de fem elementen som är inblandade i någon handelsstrategi och de enda två inmatningstekniker som finns tillgängliga vid handel med marknaderna. Du kommer också att introduceras till Alpha Markets fyra viktigaste handelsstrategier och hur de är Brukade identifiera hög sannolikhet, repeterbara handelsmöjligheter. - Hur man bygger en handelsstrategi med hjälp av de fem kärnelementen Introduktion till Alpha Trading Floors strategiska strategier för handel. Hur breakout - och pullback-konceptet kan användas för att komma in i en handel. Modul 4 - Money Management . I den här modulen lär du dig de olika funktionerna som gör det möjligt för handlare att begränsa t Arv risk per handel till bara 1 av deras konto Vi kommer också att förklara de tekniker som används av handlare som gör det möjligt för dem att ta bort all risk från en handel vid rätt tid, liksom kraften i att öka tillväxten. - Kravet på stoppavbrott För effektiv riskhantering Hur positionering kan användas för att begränsa risken till en fördefinierad procentandel Konceptet Riskränteförhållanden när de handlar på de finansiella marknaderna Kraften i att öka tillväxten. Modul 5 - Handelsplattformskonton. I det här avsnittet kommer vi att förklara vad en Forex Platform är lika bra som hur man öppnar ett live trading konto. Du kommer att visas en handelsplattform, liksom de olika funktioner som kan användas vid handel i levande marknadsförhållanden. Efter kursen får du tillgång till vår Pro Chart Setup video Serier som visar dig hur du laddar ner och konfigurerar din kartläggningsplattform. - Kärnelementen i en handelsplattform Så här kör du på marknadsaffärer Hur man kör utestående automatiserade affärer Hur man utför en St Op Loss för att begränsa risk Sekundära funktioner i en handelsplattform. Modul 6 - Traderpsykologi. Den här sista modulen kommer att introducera dig till begreppet handlarpsykologi och hur det påverkar hur individer handlar på de finansiella marknaderna. Vi kommer att förklara den psykologiska berg-och dalbanan av Handel med hjälp av levande exempel samt de sex stegen till handelssucces. - De psykologiska utmaningarna för att handla marknaderna Tre steg för att hantera din sinnesstämning när du handlar De sex stegen till din handelssucces. Hur länge är kursen för dagen? Är inställd att börja klockan 10 00 och slutar runt 17 00 Registreringen börjar kl 09.30. Jag behöver ta med mig någonting. Det finns inga specifika saker du behöver ta med Anteckningar och pennor kommer att ges tillsammans med en kursmanual. Vil lunch Tillhandahållas. Lunch kommer inte att tillhandahållas, men förfriskningar kommer att ges under hela dagen. Finns det någon parkering tillgänglig. Det finns betalningsutställningsområden som omger hotellet samt en parkeringsplats i flera våningar. W Hatten händer om jag inte kan delta på det datum jag registrerade för. Om du inte kan delta i kursen av någon anledning kan du maila oss och vi kommer omplanera din bokning till nästa tillgängliga datum. Jag måste ha förkunskaper om Forex Trading. Du behöver inte ha någon kännedom om Forex Trading för att delta i evenemanget. Dagen syftar till att lära dig alla nyckelbegrepp som är inblandade i handel från en nybörjare nivå. De som har tidigare erfarenhet av handel uppmuntras att delta som Vissa strategier och tekniker som används på Alpha Trading Floor kan vara till nytta för dem. Finns det en klädkod för evenemanget. Det finns ingen klädkod som sådan, men vi skulle rekommendera smart casual. Är det minsta ålder för personer som deltar i evenemanget. Delta i evenemanget måste vara 18 år eller äldre. Här är några av våra internationellt erkända partners eller organisationer som antingen har ackrediterat eller funnit vår utbildning kan vara berättigade till fortlöpande yrkesutveckling och subse Quent approval. Primary Menu. Dear Forex Trader. My namn är Ezekiel Chew grundare av Asia Forex Mentor Asiens största utbildningsföretag baserat på trafiknummer för år 2015, 2016 Och folk kommer till mig för en anledning, det jag undervisar i arbeten jag har producerat Massor av framgångsrika studenter som har gått på att bli fulltidshandlare fondförvaltare. Jag har varit en heltid förex näringsidkare sedan 1998 och Forex trading mentor i nästan ett decennium Under de senaste 10 åren har jag varit en livsstilspensionär näringsidkare och mer Viktigast är det mina elever som jag tror att du kommer att vara intresserad av. Jag gör 250-400 Pips per 4 dagar Now. I studerade Ezekiel s valutahandel kurs system helt och praktiseras för 2 månader nu kan jag 250- 400 Pips per 4 dagar Jag ska investera bara 10-15 minuter under hela min dag, han är en mästare. Han klargör alla mina tvivel varje gång jag fick mycket tvivel, han förklarade dem på ett mycket bra sätt. Ditt system är det enda systemet som gav Mig självförtroende för handel och att veta diagrammen bättre Min whol E syn på att se diagrammen ändras helt Om du vill vara professionell lönsam så kommer det här systemet att vara stege till framgång. H Yogesh Agarwal India. My vinst och förlustförhållande har ökat betydligt efter kursen. Forex Trading är så mycket roligare och stressigare Gratis efter att ha tagit kursen för handel med prishandel Tidigare när jag använder tekniska indikatorer som lager, RSI, MACD, etc. Det är förvirrande En indikator som visar LONG medan en annan visar SHORT. Now med prisåtgärd är mitt diagram rent och det ger mig mycket tydlig riktning Om du vill ange priset och var är min stop-loss. My vinst och förlust ration har ökat betydligt efter att ha deltagit AFM Forex trading kurs singapore. Is denna Forex Trading Course bara för nybörjare. Nu har jag studenter som bara har börjat och jag har Studenter som har spenderat tusentals dollar på Forex utbildning och varit aktiva handel i åren. Men den viktigaste frågan är hur konsekvent är din avkastning och din inkomst Vad är ditt genomsnittliga avkastning på investeringar Ould du slutar jobbet imorgon och betalar fortfarande dina räkningar med hjälp av valutahandel ensam och har fortfarande tillräckligt med pengar för att fortsätta handla. Om inte, vad kan det göra för att undersöka ett system som hjälper dig att göra allt ovan Oavsett om du är avancerad eller bara Kommer igång, det som verkligen betyder är resultat Så om du inte konsekvent får de resultat du vill ha, är du skyldig dig själv att gå med i dem som får de här resultaten. Det är inte Forex Trading Risky. En ny typ av investeringar är riskabelt om du inte Ha rätt kunskap, rätt verktyg, en bra mentor och om du inte hanterar din egen inre brådskande känsla, känner jag till människor som har förlorat pengar att handla aktier, obligationer, optioner, valuta och till och med investera i fastigheter och fonder, alla Av vilka ska vara säkra. Vissa människors pengar är inte ens säkert sitta i deras sparkonto eftersom de inte har någon plan för att hantera det Allt händer detta på grund av personens brist på kunskap, planering och framförallt brist på själv - kontrollen Nyheterna är bara fyra av valutahandlare lönsamma, de 4 är konsekvent lönsamma min vän, ingen är så lyckliga de vet något de andra 96 ​​vet inte, de har ett pålitligt system som de följer och de låter inte sina känslor Komma i vägen. Jag är övertygad om att någon kan göra valutahandel säker och lönsam Jag vet det här eftersom jag har varit en av de 4 i över ett decennium och om du är ganska smart och har lite tålamod kommer du att vara Vad ska jag lära med din Forex Trading Course. Detta är en sammanfattning av vad du lär dig att använda AFM Price Action Forex trading system. Money Management Färdigheter Hur man hanterar dina pengar så att du alltid har tillräckligt med pengar för att handla med Risk Beräkning Hur man Beräkna och hantera den maximala risken som är involverad i varje handel Handelspsykologi Hur man tar känslor av rädsla och girighet ur handel och tid dina affärer för ultimat lönsamhet Detta är förmodligen den viktigaste och mest försummade handelsprincipen Stopp Förluststrategier Hur man lägger ett lock på risken om en handel blir sjuk. Inträdesstrategier Det bästa sättet att gå in i någon handelsposition Dussintals strategier är täckta så att du kan välja den som passar bäst för din handelsstil. Profit Strategier Strategier för att skapa konsekvent Och förutsägbar vinst och inkomst Inom djupet Pris Åtgärder Färdigheter Det här är den mest kraftfulla, men minsta förståda handelsprincipen. De flesta tror att de gör prisanalys när de verkligen reagerar. Jag är övertygad om att detta är en av de största skillnaderna mellan 96 Och 4 och jag ska visa dig hur man får på riksidan av den statistiken. DET ÄR VIKTIGT Detta kraftfulla valutahandel sker via 2 metoder 1 Vårt berömda AFM-hemstudieprogram 2 AFM Live Seminar Locations varierar vårt noggrant utformade AFM-hem Studieprogrammet är där du kan lära dig i din egen takt och tillämpa strategier och steg när du är redo. Den bästa delen om hemstudiet när jämförelse Ed till en levande händelse är att om du går vilse under en av dem, kan majoriteten av instruktören inte stoppa och justera takten för dig, de måste fortsätta. Det här är hur handlare blåser tusentals på valutahandelsträning som aldrig blir tillämpad Eller som de inte ens har möjlighet att fullt ut absorbera Med detta system lär du dig i din egen takt och med vägledning av någon som aktivt handlar och någon som har visat sig ha producerat massor av framgångsrika studenter. Varför gör så många Forex Trader förlora pengar. Ja, den bittera verkligheten är att endast 4 av Forex Traders gör några pengar alls. Även hedgefondsägare och bankirer förlorar pengar när de försöker handla på egen hand. Detta händer för att de åter används för handel enligt en uppsättning Regler som deras arbetsgivare kräver att de handlar med. Men när de lämnar sin arbetsgivare går dessa regler ut genom fönstret och de måste klara sina egna interna motivationer. Så här kan grådighet och rädsla bli det bästa av även de mest kunniga handlarna Shoc Kunglig, många av dessa handlare slutar behöva falla tillbaka på att lära sig vad de vet och du hamnar med att betala dem tusentals för ett träningsseminarium. Det här är en anledning som jag är tacksam för att vara självlärd Jag var tvungen att disciplinera mig själv och Jag hjälper mina studenter att göra samma sak Mitt system tar emot känslorna ur handel och hjälper dig att bli en av de 4 genom att lära dig mer än bara strategier. Kan jag bli rik med Forex Trading. Jag är säker på att det är möjligt, men i mina Åsikt detta är fel inställning att närma sig valutahandel, särskilt i början har jag gjort mycket pengar under de senaste 14 åren, men jag började inte på det sättet jag spenderade mycket tid på att studera först och ärligt, jag lät en Många bra möjligheter glida av under den tiden eftersom jag visste att jag behövde mer kunskap innan jag gjorde live-affärer. Nu när jag har coaching valutahandel i nästan ett decennium har jag funnit att varje person som kommer in i detta med stora dollartecken i deras Ögon förlorar pengar Inte de flesta av dem, alla av dem Od Forex Trader är inte drivs av behovet av att bli rik, de drivs av ett strategiskt sätt att tänka och fatta beslut Det är därför mitt system lär dig att handla utan att drivas av brådskande eller av behovet av att tjäna massor av pengar över natten . Det är din Forex Trading Course Singapore Endast för studenter i Singapore. Nu används detta system av studenter över hela världen. Storbritannien USA Singapore Australien Brasilien Kanada Nya Zeeland Japan, Korea Dubai Asien Indonesien, Brunei, Vietnam, Thailand, Malaysia , Philippines. Jag har ett dagjobb, kommer jag fortfarande ha tid att handla och lära mig detta system. Ja, så länge du är villig att investera bara en eller två timmar i veckan, kommer du att bli bra. Än 1 timme per dag. Skolor som spenderar för mycket tid att analysera och studera på sina tangentbord slutar vanligtvis fatta beslut för sent eller för tidigt och saknar möjligheter eller förlorar pengar KLICKA HÄR FÖR ATT LÄRA MER. Kan jag prata med några av dina studenter. Uppenbara skäl, jag Skydda mina studenters integritet och inte be dem att bli mina försäljningsrepresentanter Men många har gett mig tillåtelse att dela med sig av sina recensioner och feedback om deras framgång. Här är vad några av dem har sagt. Asien Forex Mentor Recensioner Feedback Vad Min Studenter säger. Läs mer i testsidor sidan. I din upplevelse Ezekiel, Vilka är de största misstag Forex Traders Make. Inconsistency många valutahandlare gör stora pengar på bara några dagar, bara för att förlora allt Det är därför det är smart Att fokusera på konsekvent inkomst istället för att bli rik Om du gör det bra och hantera det du gör gör du bättre placerad för att börja skapa rikedom från vad du har tjänat. Wrong Forex Trading Strategy eller System spenderar tusentals valutahandelsseminarier Där de bara lär sig en bråkdel av vad som lärs och har ingen vägledning för att tillämpa vad de har lärt sig andra s slöseri pengar på skräp robotar och andra forex scams. Using Forex indikatorer som har lags I dataanalys har även de bästa analysverktygen förseningar Det är därför jag undervisar prisåtgärder som hjälper dig att förutsäga rörelsen av en position innan flytten kommer. Det här är den näst viktigaste skillnaden mellan 96 och 4, den första är förmågan att hantera Din interna brådska och göra smarta handelsbeslut. Att titta på skärmen för mycket över analys leder till förskott och misslyckande med att agera på möjligheter till följd av rädsla eller information överbelastning. Därför avskräcker jag mig från att spendera för mycket tid på din dator och analysera handel och handelspositioner. Erfarenheter mot dem som handlar med erfarenheter som arbetar för stora företag tror att de kan göra lika bra för sig själva, men underskatta deras förmåga att självhandla sina handelsbeslut. När de lämnar sin arbetsgivare har de ingen att hålla dem ansvariga och de börjar Gör impulsiva beslut baserade på rädsla eller brådska istället för kunskap och strategi. Jag kommer att avslöja min 1 Forex Trading Secret Tha T ens veteraner i branschen vet inte. Om Ezekiel Chew. Finn oss på Facebook. Forex Tutorial Forex Market. The valutamarknaden forex eller FX för kort är en av de mest spännande, snabba marknaderna fram till nyligen, forex Handel på valutamarknaden hade varit domänen för stora finansiella institut, företag, centralbankens hedgefonder och extremt rika individer. Framväxten av internet har förändrat allt detta, och nu är det möjligt för genomsnittliga investerare att enkelt köpa och sälja valutor med Klicka på en mus genom online-broschyrer. Dagliga valutafluktuationer är vanligtvis mycket små. De flesta valutapar flytta sig mindre än en cent per dag, vilket motsvarar en mindre än 1 förändring i valutaens värde. Detta gör utländsk valuta till en av de minst flyktiga finansiella Marknader runt Därför är många valutaspekulanter beroende av tillgången på enorma hävstångseffekter för att öka värdet av potentiella rörelser. Ålder kan vara lika mycket som 250 1 Högre hävstångseffekt kan vara extremt riskabelt, men på grund av dygnet runt handel och djupa likviditetsmäklare har lyckats göra en hög hävstångsindustri en industristandard för att göra rörelserna meningsfulla för valutahandlare. Extreme likviditet och tillgången på hög hävstång har hjälpt till att stimulera marknadens snabba tillväxt och gjorde den till en idealisk plats för många handlare. Positioner kan öppnas och stängas inom några minuter eller kan hållas i månader. Valutakurserna baseras på objektiva överväganden om tillgången Och efterfrågar och kan inte manipuleras enkelt eftersom marknadsstorleken inte tillåter även de största aktörerna, till exempel centralbankerna, att flytta priserna på vilja. Forexmarknaden ger gott om möjligheter för investerare För att lyckas ska en Valutahandlare måste förstå grunderna bakom valutaförändringar. Målet med denna Forex-handledning är att skapa en grund för investerare eller handlare som är nya för Forei Gn valutamarknader Vi kommer att täcka grunderna för växelkurser, marknadens historia och de nyckelbegrepp som du behöver förstå för att kunna delta i denna marknad. Vi kommer också att våga på hur man börjar handla utländska valutor och olika typer av Strategier som kan användas. Läs om valutamarknaden och några nybörjarmarknadsstrategier för att komma igång. Forexhandel kan vara lönsam för hedgefonder eller ovanligt skickliga valutahandlare, men för genomsnittliga detaljhandeln kan forexhandel leda till stora förluster. En alltmer globaliserad ekonomi kan betydelsen av valutamarknaden inte underskattas. En guide till att välja en Forex Broker. It är inte ekonomi eller global ekonomi som går upp för första gången valutahandlare istället en grundläggande brist på kunskap om hur man använder hävstångseffekt Är roten till handelsförluster. När närmade sig som företag kan valutahandel vara lönsamt och givande. Ta reda på vad du behöver göra för att undvika stora förluster som nybörjare. Fråga Oändligt ställda frågor. I Storbritannien är svart onsdag den 16 september 1992 känd som den dag som spekulanter bröt pundet. De gjorde det faktiskt inte. Det är viktigt att känna din skuld-till-inkomst-kvot eftersom det är siffra långivare använder för att mäta din Förmåga att betala tillbaka. Läs om Monsanto Company s två huvudsakliga verksamhetsavdelningar och dess huvudkonkurrenter inom varje sektor, inklusive The Mosaic. När du gör en hypotekslån, är det betalda beloppet en kombination av en ränteavgift och huvudstolpenning. Ställda frågor. I Storbritannien är svart onsdag den 16 september 1992 känd som den dag som spekulanter bröt pundet. De gjorde inte det faktiskt. Det är viktigt att känna din skuld-till-inkomst-kvot eftersom det är siffran långivare använder för att mäta din förmåga Att betala tillbaka. Läs om Monsanto Company s två huvudsakliga verksamhetsavdelningar och dess huvudkonkurrenter inom varje sektor, inklusive The Mosaic. När du gör en hypotekslån är det betalda beloppet en kombination av en ränteavgift en Nd huvudbetalning Över Forex Tutorial Vad är Forex Trading. Vad är Forex Valutamarknaden är den plats där valutor handlas Valutor är viktiga för de flesta människor runt om i världen, oavsett om de inser det eller inte, eftersom valutorna måste bytas ut För att bedriva utrikeshandel och näringsliv Om du bor i USA och vill köpa ost, vare sig du eller det företag du köper osten från, måste du betala franska för osten i euro EUR Det betyder att the. importer Skulle behöva byta ut motsvarande värde av amerikanska dollar USD till euro Detsamma gäller för resor En fransk turist kan inte betala i euro för att se pyramiderna eftersom det inte är den lokalt accepterade valutan. Som sådan måste turisten byta euro För den lokala valutan, i det här fallet den egyptiska pundet, till den nuvarande växelkursen. Behovet av att byta valuta är den främsta anledningen till att valutamarknaden är den största och mest likvida finansiella marknaden i världen. Det dwa Rfs andra marknader i storlek, även börsen, med ett genomsnittligt omsättningsvärde på cirka 2 000 miljarder dollar per dag Den totala volymen ändras hela tiden, men i augusti 2012 rapporterade banken för internationella uppgörelser att valutamarknaden handlas i Överskott av US 4 9 biljoner per dag. En unik aspekt på denna internationella marknad är att det inte finns någon central marknadsplats för utländsk valuta. I stället är valutahandling genomförd elektroniskt OTC-diskussion, vilket innebär att alla transaktioner sker via datanät mellan Handlare runt om i världen, snarare än på en centraliserad utbyte. Marknaden är öppen 24 timmar om dygnet, fem och en halv dag i veckan och valutor handlas över hela världen i de stora finanserna i London, New York, Tokyo, Zürich, Frankfurt, Hongkong, Singapore, Paris och Sydney - över nästan varje tidszon Det betyder att när handelsdagen i USA slutar, börjar valutamarknaden ny i Tokyo och. Som sådan kan valutamarknaden vara extrem Det är faktiskt tre sätt att institutioner, företag och privatpersoner handlar forex på spotmarknaden framåtmarknaden och terminsmarknaden. Forex trading in the Spotmarknaden har alltid varit den största marknaden eftersom det är den underliggande reala tillgången som fram - och futuresmarknaderna är baserade på. Tidigare marknad var den mest populära platsen för näringsidkare eftersom den var tillgänglig för enskilda investerare under en längre period Tid Men med tillkomsten av elektronisk handel har spotmarknaden bevittnat en stor aktivitetstakt och överträffar nu terminsmarknaden som den föredragna handelsmarknaden för enskilda investerare och spekulanter. När folk hänvisar till valutamarknaden hänvisar de vanligtvis till Spotmarknaden Framtids - och terminsmarknader tenderar att vara mer populära bland företag som behöver säkra sina valutarisker ut Till ett visst datum i framtiden. Vad är spotmarknaden Mer specifikt är spotmarknaden där valutor köps och säljs enligt dagens pris. Det pris som bestäms av utbud och efterfrågan är en reflektion av många saker, inklusive nuvarande intresse Satser på ekonomisk prestanda, känslor mot pågående politiska situationer både lokalt och internationellt, liksom uppfattningen om framtida prestanda för en valuta mot en annan När en överenskommelse är slutförd kallas detta för en spot deal. Det är en bilateral transaktion av vilken en part Levererar ett avtalat valutavärde till motparten och mottar ett visst belopp av en annan valuta till det överenskomna valutakursvärdet. Efter en position är avslutad är avräkningen kontant. Även om spotmarknaden är allmänt känd som en som handlar om Transaktioner i nuet snarare än framtiden, tar dessa affärer faktiskt två dagar för avveckling. Vad är framåt och futures marknader Till skillnad från platsen Marknaden handlas inte terminsmarknaderna för verkliga valutor. I stället handlar de om kontrakt som representerar fordringar på en viss valutatyp, ett specifikt pris per enhet och ett framtida datum för avveckling. I framåtmarknaden köps kontrakt och säljs OTC mellan Två parter som bestämmer villkoren i avtalet mellan sig. På terminsmarknaden köps terminskontrakt och säljs utifrån en standardstorlek och avvecklingsdatum på marknader för offentliga råvaror, såsom Chicago Mercantile Exchange i National Futures Association Reglerar terminsmarknaden Futures-kontrakten har specifika detaljer, inklusive antal enheter som handlas, leverans - och avvecklingsdatum och minimiprisökningar som inte kan anpassas. Börsen fungerar som motpart till näringsidkaren, vilket ger clearing och avveckling. Är bindande och är vanligtvis avvecklade för kontanter för utbytet i fråga vid utgången av kontraktet, även om kontrakt också kan vara b Borde och säljas innan de löper ut. Marknaderna för framtida och futures kan erbjuda skydd mot risker vid handel med valutor. Vanligtvis använder stora internationella företag dessa marknader för att säkra mot framtida valutakursförändringar, men spekulanterna deltar också på dessa marknader. För mer - dept introduktion till terminer, se Futures Fundamentals. Notera att du kommer se villkoren valutamarknaden, valutamarknaden och valutamarknaden. Dessa termer är synonymt och alla hänvisar till valutamarknaden.

No comments:

Post a Comment